Fejes Györgyi

AKI HAZUDIK AZ LOP IS!

Tápiómenti csatornabiznisz 2.0

2017. augusztus 16. - fejesgyorgyi

Nem elég, hogy  a Tápió mentén mindannyian gazdagítjuk az Orbán családot és strómanját Mészáros gázszerelő Lőrincet,  úgy tűnik, hogy  még a Tápiómenti Csatorna Társulás tevékenységét sem ismerhetjük meg, pedig a tagjai vagyunk.

Fotó:HVG

Ráadásul a mi pénzükből fizetik a tisztes honoráriumot a vezetőségnek. A társulás elnöke hazudik, mert titkolnivalója van. Minden forint, amit a társulás elkölt, közpénz. Akkor is, ha állami vagy uniós támogatást költenek, akkor is, ha helyi adóbevételt vagy bármilyen más bevételt. Egy önkormányzatnak, egy önkormányzati cégnek, egy önkormányzati társulásnak soha, semmikor nincs egyetlen egy fillérje sem, ami ne lenne közpénz. Így minden ilyen adat és információ a választópolgárokra tartozik, kötelesek lennének kiadni. Titkolnivaló üzleti érdek nem lehet.

2017 márciusában kérdéssel fordultam a projektigazgatóhoz, hogy hol is tart az elszámolás, fizetnek e vissza a lakosságnak a hozzájárulásból, hiszen a Tápió mentén kiemelt beruházásnak minősült a projekt, így az európai unió és a magyar állam 85%-ban finanszírozta a munkát. A projektet hivatalosan 2015. június 30-án befejezték. Kérdésemre „eccerű” két mondatos válasz érkezett a Társulás elnökétől, Kovács Ferenctől.

Hát ő már csak tudja! Biztosan én vagyok vak! 

Na! Az első kör megvolt. Egy hónappal ezelőtt közérdekű adatigényléssel éltem, a Társulás szerződését illetően. Az elnök, megvárva a törvényi határidő utolsó napját, tájékoztatott, hogy semmilyen pályázatot nem írtak ki és nem kötöttek szerződést.

img_20170815_171855.jpg

 

Hoppá! Lakossági tájékoztatóban, az önkormányzatok honlapján  tolták az arcunkba, hogy az AQVATOR Kft-vel kötöttek szerződést a házi bekötésekre.  

Akkor fussunk neki még egyszer, gondoltam és megírtam következő szép üzenetemet,hogy akkor szeretném látni az AQVATOR Kft-vel kötött szerződést. Nos, ezen kérdésemre kapott választ sem tehetném ki az ablakba.

 valasz2.jpg

 

Akkor vegyük sorra:

  1. azt mondja nem áll módjában…..mert a társulás tagjainak jogait sértheti. Ember! én is a társulás tagja vagyok!
  2. azt mondja, nem közpénzből….hát miből? az én pénzem elveszti közpénz jellegét, ha bekerül a kalapba? Ja, ezt már Matolcsy is megmondta.
  3. azt mondja, ”a társulat nem kapott állami vagy egyéb támogatást”…….röhögnöm kell!

     4. „a társulás tevékenysége nem közügy, hanem a tagok belügye”. Mint mondottam én is tag vagyok! Még 29000 Tápió mentén élő társammal együtt, akitől eltitkoljákaz információt.

img_20170816_101744.jpg                                                                                         

 

A szigorúan bizalmas?????? anyagban is látható, hogy az állam önerő támogatást is nyújtott, hogy a lakosoknak  4,7 milliárd helyett csak 540 millió forintot kelljen fizetni. Ott vannak még  a működési kiadások, melyek nem kis mértékben tartalmazzák a polgármesterek által saját maguknak megszavazott tiszteletdíjakat is.
Akkor már mindenki érti ugye miért húzzák az időt az elszámolással? Miért tartanak vissza szándékosan információt? Amíg nincs pénzügyi zárás addig fizetik  a tiszteletdíjakat és így összességében ennyivel fog csökkenni a lakosság részére esetleg visszafizethető pénz!

Megpróbálnak mindannyiunkat hülyének nézni.

És ha még nem lenne elég a térség fideszes országgyűlési képviselője Czerván György, nem hogy az emberek érdekeit képviselné, hanem még asszisztál is a mutyihoz. 2 éve nincs elszámolás, azóta keresik az ellopott  lóvét.

Érdekel itt valakit is, hogy jót tegyen a lakossággal? Czerván úr és Kovács úr / bár azt hiszem ezt az „urazást” kicsit eltúloztam/ vajon jól alszik éjszakánként? A kérdés persze költői.

A színdarab következő felvonása, hogy közérdekű adatmegtagadás miatt az adatvédelmi biztoshoz fordultam. Folytatás következik.

Az Együtt a cselekvő ellenzék! MI, nap mint nap küzdünk a lopás és a kirekesztés ellen.

Együtt!

Nem jobb vagy baloldaliként, hanem európaiként és magyarként!

Klassz lenne, ha csatlakoznál hozzánk.
http://egyuttpart.hu/csatlakozz/
Vagy ha támogatnád a munkánkat!
http://egyuttpart.hu/tamogass/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fejesgyorgyi.blog.hu/api/trackback/id/tr2112750884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása